Szállítási feltételek
1. Vásárlási, szállítási tájékoztató
Szállítás Magyarországon:
Kiszállítás díjszabása Magyarország területére:
1-30.000 Ft között a szállítási díj, melyeket a vásárló opcionálisan választhat:
- GLS Háznál történő kézbesítés ( 0-10kg: 1990Ft; 10-20kg: 2990 Ft; 20-40 kg: 5990 Ft bruttó)
- GLS Csomagpont (990 Ft bruttó)
- GLS csomagautomata (990 Ft bruttó)
- MPL Csomagautomata, Posta Pontra vagy Postára kézbesítve ( 990 Ft bruttó )
- MPL Háznál történő kézbesítés ( 0-10kg: 1990tFt; 10-20kg: 2990 Ft; 20-40 kg: 5990 Ft bruttó)
30.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes a szállítás!
A szállítási határidők a futárcégekkel kötött szerződés alapján az Ő általuk vállalt szállítási idők alapján lettek beállítva. Természetesen előfordulhatnak késések, hibák ezen esetekért felelősséget vállalni nem tudunk, azonban az esetek 99,9%-ban problémamentesen lezajlanak a csomagkézbesítések.
Az árak banki előreutalással, utánvéttel, vagy OTP SimplePay kártyás fizetéssel értendőek!
Ha Ön a futárnál szeretne Készpénzzel, vagy kártyával fizetni, akkor a futárcég pénzkezelési-utánvétet (GLS, MPL) vagy bankkártya díjat (GLS,MPL) számol fel.
Fizetési módok:
- Előre utalással (költsége 0 Ft)
- Utánvét a szállítónál (költsége 570 Ft bruttó)
- Fizetés bankkártyával (SimplePay )
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
- A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
- A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
- A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
- A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
- Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal
100.000 Ft feletti végösszegű rendelés esetén utánvétes fizetés nem választható.
Egyes termékek ingyenes szállítást vagy egyéb kedvezményes szállítást élveznek ezért mindig olvassa el a termékoldalon az információkat és ennek tükrében válassza ki a szállítási módozatot.
A szállítmányozó cégekkel külföldi szállítási szerződéssel nem rendelkezünk, így sajnos külföldre szállítani nem tudunk.
Szállítási idő: Futárszolgálattal 1-3 munkanap, csomagpontra való szállítás 2-4 munkanap. (utóbbi esetben több partneren is átmegy a csomag) Cégünk vállalja, hogy raktáron lévő készlet esetén minden nap 12- ig leadott rendelés aznap átad a futárnak kiszállításra. Minden termék adatlapján szerepel a várható szállítási idő. Rendelésre beérkezett termékek átfutási ideje 5-15 munkanap.
Szállítás menete: Minden munkanap 12- ig leadott rendelés (raktáron lévő termékek esetén és ha nem előreutalást választ, amennyiben az adatlapon is másnapi szállítást jelez ) még aznap feladásra kerülnek. A következő munkanap a futárcég kézbesíti a küldeményt az esetek 95%ban. Amennyiben akadályoztatást követően nem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy az ezt követő munkanapon ismét megpróbálják a kézbesítést. Ezután a csomag, ha nem lett átadva, akkor a futárcég visszaküldi a feladónak.
Futárszolgálat: A csomagokat a GLS vagy az MPL futárszolgálat kézbesíti.
b) Amennyiben Ön banki átutalással fizeti a rendelését, a csomag kiküldése csak a pénz beérkezését követően tud feladásra kerülni. A banki lekönyvelt tételeket minden munkanap 12- kor szinkronizáljuk rendszerünkkel. Utalási adatok: Raiffeisen Bank Ruttkay Bernadett e.v. 12011739-01957533-00100008
c) Minden munkanap 12- ig leadott rendelések (raktáron lévő termékek és nem banki előreutalás esetén) még aznap feladásra kerülnek az esetek 95%-ban, így várhatóan másnap a futárszolgálat kézbesíteni tudja a csomagot.
d)Magyarországon kívülre nem tudunk szállítani.
e) Külföldi telefonszámot kérjük ne írjon be rendeléskor, mert a futárcégek nem hívhatnak ilyen jellegű hívószámokat. Ebből kifolyólag ezen rendeléseket nem tudjuk teljesíteni.
Áraink természetesen tartalmazzák a csomagolási díjat.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, levélben rendeles@whitestore.hu
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@whitestore.hu
Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre! A csomag és vagy csomagolás
A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!
2 .A megkötött szerződéstől való elállás
A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:
- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre
- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani
- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.
- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.
-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!
3. Reklamáció
A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen használatára.
Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.
Ameddig a reklamált hiba eltávolítható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.
A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.
A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.
Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!